باتری اپتیما-OPTIMA

معرفی برند باتری اپتیما ( OPTIMA)
۴۰ سال تکنولوژی برتر در تولید باتری خودرو

با ۴۰ سال سابقه در نوآوری های تکنولوژیک و مهندسی در صنعت باتری سازی، OPTIMA قدرتی بی پایان را برای حرفه ای ها و شیفتگان واقعی ارائه می دهد. این نام تجاری خاص انتخاب مناسب برای کسانی است که به دنبال یک باتری با عملکرد بالا و کیفیت تضمین شده هستند.

باتری ماشین Optima بهترین مارک باتری ماشین واما جز گرانترین باتری ها نیز محسوب می شوند. اما این برند لوکس واقعا می تواند ارزش پولی را که شما پرداخت می کنید داشته باشد. دیگر نکته جالب توجه این است که این برند طیف گسترده ای از محصولات را در برمی گیرد.

شعار باتری سازی اپتیما ( OPTIMA) :

اهمیتی ندارد که شرایط تا چه اندازه سخت باشد اپتیما ( OPTIMA) در هر شرایطی قدرت نهایی را ارائه می دهد و به دنبال از بین بردن محدودیت ها است و همواره منبعی از قدرت بی پایان را در هر زمان و هر مکان می توانید با خود همراه داشته باشید.

باطری های اپتیما ( OPTIMA) جز اولین باتری های خودرو با عملکرد بالای AGM بودند که توسط تکنولوژی SPIRALCELL انقلابی در این صنعت به پا کردند.

نگاهی به برخی از مهم ترین نقاط عطف باتری سازی اپتیما ( OPTIMA) در گذر زمان :

سال ۱۹۷۲ ثبت حق اختراع

در ۳۰ ماه می سال ۱۹۷۳ دونالد مک کارلند و جان دویت Donald H. McClelland and John L. Devitt حق ثبت اختراع برای نوعی از باتری های سربی را دریافت نمودند.

سال ۱۹۷۳ اولین باتری های سیلد_اسید برای گروه های نظامی و تجاری

شرکت Gates Rubber در دنور برای توسعه اولین باتری های سیلد_اسید جهت برنامه های نظامی و تجاری شروع به کار کرد و نتیجه آن طرح SPIRALCELL بود.

سال ۱۹۸۴ تاسیس تیم SLI باتری

در سال ۱۹۸۴ شرکت یک تیم برای باتری های SLI تاسیس می کند که مشتریان اصلی آن گروه ها و برنامه های تجاری و نظامی بودند. موفقیت های حاصل از تکنولوژی جدید برای تولید باتری های اتوموبیل و خودروهای سنگین و بازارهای دریایی مورد استفاده قرار می گیرد.

سال ۱۹۸۷ شروع تولیدات

شرکت تولیدات محدودی از باتری های اپتیما ( OPTIMA) را آغاز می کند و اولین باتری خودرو با استاندارد AGM روانه بازار می شوند.

سال ۱۹۹۰ ایجاد بخش مرکزی باتری خودرو

شرکت به طور رسمی شروع به تلفیق کردن بخش های مختلف و ایجاد یک بخش مرکزی با عنوان باتری اپتیما ( OPTIMA) میکند.

و در نتیجه عملکرد بهتر میشود، فرایند تولید افزایش می یابد، توزیع و فروش افزایش می یابد و اپتیما به عنوان یک برند تجاری باتری خودرو در سطح دنیا گسترش می یابد.

سال ۱۹۹۳ افزایش تقاضا

تقاضای عمومی برای باتری های اپتیما ( OPTIMA) به سرعت در حال افزایش و در نتیجه شرکت به دنبال فضایی بزرگتر برای تاسیس کارخانه ای در شمال دنور می باشد.

سال ۲۰۰۰ جانسون کنترل باتری های اپتیما ( OPTIMA) را به دست می گیرد.

سال ۲۰۰۴ اپتیما ( OPTIMA) باتری های OE را برای گروه خودروسازی فورد می سازد

سال ۲۰۱۱ باتری های اپتیما ( OPTIMA) اکنون یک جایگزین مناسب برای Toyota Prius

این باتری های ۱۲ ولت با استاندارد AGM اولین تولید اپتیما ( OPTIMA) به عنوان جایگزینی مناسب برای Toyota Prius است. گروه خودروسازی تویوتا پریوس، که تا به حال گزینه های جایگزین باتری محدود در گذشته داشته، مسلما از این محصول جدید بهره بسیار برده است.