مشتری مداری در پرشین باطری

great-service

مشتری مداری در پرشین باطری

در صورت عدم رضایت شما مشتری گرامی:

جنس فروخته شده تا ۴۸ ساعت پس گرفته میشود.

اولین انتظار هر مشتری احترام است.همه دوست دارند تا به آنها احترام بگذارند و این خواسته زمانی که در جایگاه مشتری هستیم پیشتر خواهد شد.به کارکنان خود اموزش داده ایم تا در گفتگو و ارتباط با مشتریان با نهایت ادب و احترام رفتار کنند تا شما مشتری گرامی از این مجموعه نهایت رضایت و خشنودی را داشته باشید و با تکرار در خرید این پیام را به ما برسانید.

اگر بخواهیم تعریف مشتری مداری را بگوییم شاید بتوان گفت ارائه خدمات فراتر از نیاز مشتری بگونه ای که مشتری علاوه بر راضی بودن از خدمات و محصولات و همچنین رفتار فروشندگان، سازمان و محصولات ما را به دیگران نیز معرفی نماید.

اگر سازمانی نتواند مشتریان خودش را راضی نگهدارد و در امر مشتری مدار ضعیف باشد مطمئناً نمی تواند زمان طولانی در دنیای کسب وکار دوام بیاورد. مشتری های امروزی مایل هستند سازمانهایی را انتخاب کنند که علاوه بر خدمات حرفه ای، بهترین رفتار را نیز با وی داشته باشند

حق با شماست

مطالب مشابه

باطری فابریک هیوندای جنسیس

باطری فابریک هیوندای جنسیس سدان باطری فابریک هیوندای جنسیس سدان۱۰۰آمپر...

عید+فطر+مبارک۶

عید فطر

بازرگانی پرشین باتری عید سعید فطر را به هموطنان عزیز...

files_cars_2482821[38b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9]

باطری فابریک هیوندای سوناتا

باطری فابریک هیوندای سوناتا باطری فابریک هوندای سوناتا ۷۰ آمپر...