باطری جک جی ۵ (J5)

قیمت باطری جک جی 5 در مشهد

باطری جک جی ۵ (J5) و مشخصات فنی

بطور فابریک باطری جک جی ۵ (JAC J5) با ولتاژ ۶۰ آمپر می باشد که در هنگام تحویل خودرو در کارخانه بر روی آن نصب و راه اندازی می شود. این باطری در دو نوع اسیدی شارژی و سیلد آبخور ارائه می شود. ولتاژ این باطری ۱۲V ولت می باشد. از مهم ترین نکته ها برای نگهداری و طول عمر بیشتر باطری، نداشتن مشکلات برق دزدی و سالم بودن دینام می باشد. در هنگام تعویض و خرید باطری جک جی ۵ از فروشنده درخواست کنید تا بصورت کاملا رایگان تست های لازم جهت سالم بودن دینام و برق دزدی را انجام دهند. یکی از نشانه های سالم بودن باطری،دینام و برق دزدی خودرو این می باشد که هنگام استارت زدن خودرو نباید ولتاژ باطری کمتر از ۱۰ ولت باشد در غیر این یکی از موارد زیر وجود دارد:

  1. کم بودن شارژ باطری (نیاز به شارژ مجدد توسط باطری ساز و یا کار کردن مداوم برای چند ساعت با خودرو)
  2. کم بودن مقدار آب باطری (بطور استاندارد میبایست آب باطری حدود نیم سانتی متر بالا تر از صفحه های باطری باشد. توجه داشته باشید که پر کردن آب باطری بیش از حد هرگز پیشنهاد نمی شود.)

کدام باطری ها برای جک جی ۵ مناسب می باشند؟

با توجه به بازار ارز و بالا بودن قیمت باطری های خارجی، پیشنهاد پرشین باطری، استفاده و نصب باطری های ایرانی و داخلی برای جک جی ۵ می باشد. چرا که باطری های ایرانی در کنار دارا بودن کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر در داخل کشور می باشد. به طور روشن تر اگر باطری شما نیاز به خدمات پس از فروش داشته باشد می توانید با مراجعه به نمایندگی صبا باتری در مشهد و یا نمایندگی سپاهان باطری در مشهد مراجعه کنید تا نسبت به خدمات گارانتی اقدام شود.

پیشنهاد پرشین باطری برای خرید باطری جک جی ۵

اگر قصد خرید باطری جک جی ۵ را دارید پیشنهاد می شود یکی از برند های معتبر ایرانی را انتخاب نمایید. مانند: سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باطری

شرکت های ذکر شده از معتبر ترین برند های باطری در کشور می باشند که دارای خدمات گارانتی رضایت بخش، نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش، قیمت مناسب، استاندارد های جهانی باطری خودرو و کیفیت رقابتی نسبت به باطری های خارجی می باشند.

خرید باطری جک جی ۵

برای خرید باطری جک جی ۵ می توانید از فروشگاه پرشین باطری که نمایندگی صبا باتری در مشهد و نمایندگی سپاهان باطری در مشهد می باشد اقدام نمایید. جهت خرید و مشاهده محصولات مناسب جک جی ۵ بر روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک نمایید:

مطالب مشابه

قیمت باطری رنو کپچر

باطری کپچر

باطری کپچر در مشهد باطری کپچر در مشهد با قیمت...

امداد باطری در مشهد

امداد باطری پرشین با توجه به افزایش ترافیک و مشکلات...

باطری فابریک هیوندای سنتنیال

باطری فابریک هیوندای سنتنیال باطری فابریک هیوندای سنتنیال ۱۰۰آمپر میباشد....