باطری کیا سورنتو

قیمت باطری کیا سورنتو ارزان

باطری کیا سورنتو فابریک و مشخصات

باطری کیا سورنتو بصورت فابریک هنگام تحویل از کارخانه با ولتاژ ۷۰ آمپر (۷۰۲۹) به صورت قطب های معکوس یا چب (L) می باشد که دارای ابعاد طول= ۲۷cm. عرض= ۱۸cm ارتفاع= ۲۲cm طراحی و اجرا شده است. این میزان ولتاژ باطری کیا سورنتو معمولا از باطری های خارجی و اتمی استفاده می شود که مناسب ترین باطری جهت خودرو شما است. پیشنهاد می شود از باطری های کره ای در صورت موجود بودن استفاده نمایید چرا که دارای استاندارد های بیشتر و مناسب تری برای خودرو های خارجی است.

علائم و نشانه های خرابی باطری کیا سورنتو چیست؟

به صورت کلی در تمامی خودرو ها نشانه هایی وجود دارد که در هنگام خرابی باطری به وجود می اید. در صورت مشاهده یکی از این علائم و نشانه ها حتما به اولین نمایندگی مجاز فروش و تعمیر باتری در شهر مراجعه فرمایید تا قبل از آسیب دیدن دیگر قطعات و ایجاد خسارات بیشتر از آن جلوگیری شود. این نشانه ها شامل موارد زیر می شود:

  • به گوش رسیدن صدای تق تق در هنگام استارت زدن
  • قطع برق پشت آمپر در هنگام استارت زدن
  • روشن نشدن و استارت نخوردن خودرو
  • روشن نشدن چراغ پشت کیلومتر
  • سنگین استارت خوردن خودرو

مناسب ترین باطری کیا سورنتو و بهترین باطری کیا سورنتو

همانطور که گفته شد بهترین و مناسب ترین باطری کیا سورنتو استفاده از باطری های کره ای می باشد. باطری کای سورنتو بصورت فابریک با آمپر ۷۰ می باشد که با قطع های ۷۰۲۹ قرار گرفته شده است. باطری های ۶۰ آمپر هم بر روی اتاق های قدیم این خودرو قابل نصب می باشد. بصورت کلی دو نوع باطری آبخور و اتمی وجود دارد. باطری های آب خور نیاز به نگهداری دارند و در هربار سرویس میبایست آب اسید آن کنترل و تکمیل گردد. باطری های آبخور معمولا برای خودرو های پر کار مانند تاکسی ها مناسب می باشد. باطری های اتمی نیاز به نگهداری ندارند…

برای خرید باتری کیا سورنتو به  بخش فروشگاه وبسایت پرشین باطری مراجعه نمایید.

خرید باطری کیا سورنتو

مطالب مشابه

قیمت باطری جک جی 5 در مشهد

باطری جک جی ۵ (J5)

باطری جک جی ۵ (J5) و مشخصات فنی بطور فابریک...

خرید باتری ۴۰۵

خرید باتری ۴۰۵

خرید باتری ۴۰۵ در حال حاضر با توجه به این...

قیمت باتری جک اس 5 در مشهد

باتری جک اس ۵ (JAC S5)

باتری جک اس ۵ (JAC S5) بصورت فابریک بصورت فابریک و...