خرید باتری L90

خرید باتری L90

خرید باتری L90

خرید باتری L90 بدلیل بالا بودن مدل های بازار از جمله برند های خارجی و داخلی به امری سخت برای خریدار در هنگام انتخاب تبدیل شده است. برای رفع این ابهام در مقاله خرید باتری L90 سعی داریم تا به معرفی برترین برند های محبوب و معقول برای خرید باتری مناسب خودرو رنو L90 بپردازیم. همانطور که اطلاع دارید باتری L90 در هنگام تحویل از کارخانه با ۶۰ آمپر ارائه می شود.

اما با توجه به در پیش داشتن فصل های سرد و استفاده از بخاری و همچنین در فصل های گرم برای استفاده از کولر، این باطری ممکن است با افت جریان مواجه شود. در بعضی از موارد خاص که از سیستم های صوتی و یا چراغ های نور آبی استفاده می شود، جریان برق بیشتری نیاز می باشد که در این موارد ما نصب باطری ۷۴ را به شما دوستان پیشنهاد می کنیم.

قابل به ذکر است که استفاده از باتری با آمپر های بیشتر از فابریک مانند باطری ۷۴ آمپر برای رنو L90 بلا مانع است و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین اگر از لوازم اضافی در خودر استفاده نمی کنید میتوانید برای گرفتن خروجی بهتر هنگام استفاده از کولر و یا بخاری میتوانید از باتری ۶۶ آمپر استفاده نمایید.

با توجه به نوسانات بازار ارز، خرید باتری خارجی برای خودرو نسبت به قیمت های آن توجیهی نداشته و به هیچ عنوان توسط تیم پرشین باطری پیشنهاد نمی شود. برند های سپاهان باطری و صبا باطری در حال حاضر بهترین برند های عرضه شده در بازار ایران می باشد. پرشین باطری نمایندگی رسمی صبا باطری در مشهد می باشد.

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر جهت انتخاب و خرید باتری L90 می توانید با شماره های ۳۶۱۴۶۰۰۰ و ۰۹۳۵۷۹۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

برای خرید باتری L90 میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

مطالب مشابه

قیمت باتری ام وی ام 550

باتری ام وی ام ۵۵۰

باتری ام وی ام ۵۵۰ باتری ام وی ام ۵۵۰...

خرید باطری بی ام و سری 5

باطری بی ام و سری ۵ BMW

باطری بی ام و سری ۵ (BMW 5 Series) و...

خرید باتری پراید

خرید باتری پراید

خرید باتری پراید در حال حاضر با توجه به این...