باطری بی ام و سری ۵ BMW

خرید باطری بی ام و سری 5

باطری بی ام و سری ۵ (BMW 5 Series) و مشخصات

باطری بی ام و سری ۵ بصورت فابریک ۱۰۰ تا ۱۰۵ آمپر می باشد. این باتری مناسب خودرو های مختلفی از جمله باطری بی ام و سری ۵ مدل ۵۲۸ می باشد. باطری بی ام و سری ۵ دارای ابعاد نسبتا بزرگ تری از باطری خودرو های ایرانی که معادل طول= ۳۸ cm. عرض= ۱۸vm. ارتفاع= ۱۸cm هستند طراحی شده است. باتری ۱۰۰ آمپر با توجه به میزان ولتاژ ورودی و خروجی برقی برای این خودرو کاملا مناسب و استاندارد می باشد تا حدی که شما میتوانید سیستم صوتی و روشنایی خودرو را با کیفیت استفاده کنید بدون کوچک ترین افت میزان برق و باطری در خودرو. انواع باطری بی ام و سری ۵ به دو نوع اتمی و آبخور دسته بندی می شود. باطری های آبخور نیاز به نگهداری دارند و معمولا برای خودرو های پر کار مورد استفاده قرار میگیرند. باطری های اتمی نیاز به نگهداری خاصی ندارد و برای این نوع خودرو ها مناسب می باشند.

علائم خرابی باطری بی ام و سری ۵ BMW چیست؟

بصورت کلی علائم و نشانه های خرابی باطری در انواع خودرو ها یکسان می باشد. در صورت مشاهده یکی از موارد زیر میتوانید به خراب بودن باطری پی ببرید و به اولین مرکز تعویض و کنترل باطری مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید در صورت خرابی و یا افت فشار باطری و نادیده گرفتن آن میتوان به دیگر قطعات اصلی و برقی خودرو خسارات بسیار زیادی وارد نماید.

  • به گوش رسیدن صدای تق تق هنگام استارت زدن خودرو
  • استارت نخوردن خودرو
  • روشن نشدن چراغ های پشت آمپر
  • کم نور شدن چراغ های خودرو هنگام استارت زدن
  • روشن نشدن چراغ های پشت کیلومتر هنگام اقدام به استارت زدن
  • سنگین استارت خودرن خودرو که نشانه ضعیف شدن باطری خودرو می باشد

باطری بی ام و سری ۵ در کجا قرار دارد؟

محل قرار گیری باطری بی ام و سری ۵ با دیگر خودرو ها کمی متفاوت می باشد که بر خلاف دیگر خودرو ها که در کاپوت خودرو و در کنار ECU قرار گرفته شده است، در این سری خودرو ها در قسمت صندوق عقب و تقریبا وسط قرار گرفته شده است که بعد از کنار زدن فرش کف صندوق عقب می توانید آن  را مشاهده و در صورت نیاز تعویض و یا تعمیر فرمایید.

خرید باطری بی ام و سری ۵ خارجی و ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب

برای خرید باطری بی ام و سری ۵ می توانید از طریق فروشگاه نمایندگی صبا باتری در مشهد اقدام نمایید.

مطالب مشابه

خرید باتری L90

خرید باتری L90

خرید باتری L90 خرید باتری L90 بدلیل بالا بودن مدل...

مهارتهای مورد نیاز تا سال ۲۰۲۰

مهارت مورد نیاز نیروی کار در سال ٢۰٢۰ موسسه تحقیقاتی...

قیمت باطری جک جی 5 در مشهد

باطری جک جی ۵ (J5)

باطری جک جی ۵ (J5) و مشخصات فنی بطور فابریک...